Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання

В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2008
1. Verfasser: Коваленко, О.Є.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Schriftenreihe:Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18680
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання / О.Є. Коваленко // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 95-99. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій і множина засобів реалізації цих функцій, і які взаємодіють між собою за допомогою відповідних інтерфейсів, задача оптимізації формулюється як багатокритерійна. Кожному рівню ставиться у відповідність певний критерій ефективності і за аналізом сукупності показників ефективності застосування різних засобів на відповідних рівнях здійснюється ранжування множин і вибір оптимальної по Парето множини засобів реалізації функцій кожного рівня. Отже можна говорити про оптимальність, у певному розумінні, вибору набору компонентів для системи електронного навчання в цілому.