Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
Уточнено зміст терміна “обслуговування споживачів вугільного підприємства”. Виявлено особливості обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Запропоновано алгоритми здійснення процесів обслуговування різних категорій споживачів. Ключові слова: обслуговування, споживачі, вугільне...
Saved in:
| Date: | 2010 |
|---|---|
| Main Authors: | Коніщева, Н.Й., Трушкіна, Н.В. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18722 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів / Н.Й. Коніщева, Н.В. Трушкіна // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 83-92. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
by: Коніщева, Н.Й., et al.
Published: (2010) -
Удосконалення системи управління витратами на підприємствах різних форм власності й господарювання
by: Дяків, В.В.
Published: (2009) -
Удосконалення системи оцінки транспортного потенціалу регіону
by: Козлов, В.С.
Published: (2011) -
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
by: Семенов, Г.А., et al.
Published: (2010) -
Удосконалення управління оборотними активами підприємства на підставі використання економіко-математичних моделей
by: Хрімлі, Т.К., et al.
Published: (2006)