Амадей Гофман і Амадей Моцарт: іще раз про музичність романтичної прози

Досліджено тему музично-театральної основи жанровості та стилю Гофманової прози, зокрема вплив зінгшпілю Моцарта. Розглядаються контраст, різноманітність та різнохарактерність як принципи побудови дії та групування персонажів, маска та її емоційна моторика як спосіб розкриття психології героїв, “...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Author: Шалагінов, Б.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2012
Series:Слово і Час
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/189968
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Амадей Гофман і Амадей Моцарт: іще раз про музичність романтичної прози / Б. Шалагінов // Слово і Час. — 2012. — № 8. — С. 15-20. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Досліджено тему музично-театральної основи жанровості та стилю Гофманової прози, зокрема вплив зінгшпілю Моцарта. Розглядаються контраст, різноманітність та різнохарактерність як принципи побудови дії та групування персонажів, маска та її емоційна моторика як спосіб розкриття психології героїв, “двосвітність” тощо як естетичні виміри, співзвучні з музично- сценічною естетикою передромантичної та романтичної опери.