Прогрес у різних іпостасях (Чому ми відстаємо і не лідирує Європа)
Сучасну науку з повним правом можна вважати продуктом європейської куль тури. Багатьма винаходами людство зобов’язане передусім дослідженням ве ликих європейських учених минулого — Коперника, Галілея, Ньютона. Впродовж багатьох століть науковий поступ Європи постійно прискорювався. Однак ос т...
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2006
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/1942 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Прогрес у різних іпостасях (Чому ми відстаємо і не лідирує Європа) / В. Глазко // Вісн. НАН України. — 2006. — N 1. — С. 31-50. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Сучасну науку з повним правом можна вважати продуктом європейської куль
тури. Багатьма винаходами людство зобов’язане передусім дослідженням ве
ликих європейських учених минулого — Коперника, Галілея, Ньютона. Впродовж
багатьох століть науковий поступ Європи постійно прискорювався. Однак ос
танніми десятиліттями вона втратила темпи прирощення нових знань, а го
ловне — ефективність реалізації наукових досліджень.
Чому Європа не скористалася сповна новими можливостями, які надають
високі технології? Що гальмує її поступ у цьому напрямі — економіка, світо
глядні засади, система освіти? Як Україні подолати хронічне відставання у ство
ренні і використанні високих технологій? Що для цього можуть зробити нау
ковці і чого не бажають робити політики? Над цими непростими питаннями
розмірковує автор статті. |
|---|