Яку історію повинні вчити діти у 5-му класі: до проблеми української пропедевтики
Рецензія на видання «Концепція та програми викладання історії України в школі (проект). Матеріали IV та V Робочих нарад з моніторингу шкільних підручників України»: «Програма викладання історії України в школі. 5-й клас: «Вступ до історії» (автор Н. Яковенко). – К., Видавничий дім «Стилос», 2009....
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2020
|
| Назва видання: | Чорноморська минувшина |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208091 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Яку історію повинні вчити діти у 5-му класі: до проблеми української пропедевтики / Т. Чухліб // Чорноморська минувшина: Зб. наук. пр. — 2020. — Вип. 15. — С. 139-148. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Рецензія на видання «Концепція та програми викладання історії України в школі (проект). Матеріали IV та V Робочих нарад з моніторингу шкільних підручників України»: «Програма викладання історії України в школі. 5-й клас: «Вступ до історії» (автор Н. Яковенко). – К., Видавничий дім «Стилос», 2009. |
|---|