Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект
Стаття аналізує роль національних символів у формуванні брендингу українських товарів. Розглянуто історичний розвиток використання елементів культурної ідентичності, таких як герби, орнаменти, кольори та мотиви, у процесі створення позитивного іміджу продукції на внутрішньому та міжнародному ринках....
Saved in:
| Date: | 2024 |
|---|---|
| Main Author: | Юраш, Є. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут історії України НАН України
2024
|
| Series: | Чорноморська минувшина |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208481 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект / Є. Юраш // Чорноморська минувшина: Зб. наук. пр. — 2024. — Вип. 19. — С. 102-107. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Класифікатор інноваційних товарів: методичний аспект
by: Бутенко, А.І., et al.
Published: (2018) -
"Горіла сосна...": модифікація символів вогню і води в народній пісні
by: Ільницький, М.
Published: (2009) -
Історичний аспект розвитку сільськогосподарської дослідної справи в Україні як складова формування національної ідентичності
by: Вергунов, В.А.
Published: (2020) -
Метаморфоза в українських народних баладах: ґенетично-функціональний аспект
by: Качмар, М.
Published: (2014) -
КЛАСИФІКАЦІЯ ТОВАРІВ: ГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
by: Reznikova, V.V., et al.
Published: (2019)