Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект

Стаття аналізує роль національних символів у формуванні брендингу українських товарів. Розглянуто історичний розвиток використання елементів культурної ідентичності, таких як герби, орнаменти, кольори та мотиви, у процесі створення позитивного іміджу продукції на внутрішньому та міжнародному ринках....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2024
Автор: Юраш, Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2024
Назва видання:Чорноморська минувшина
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208481
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект / Є. Юраш // Чорноморська минувшина: Зб. наук. пр. — 2024. — Вип. 19. — С. 102-107. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси