Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов

Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування да...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2017
Hauptverfasser: Марданов, М.Дж., Рзаев, Р.Р.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2017
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-208544
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-2085442025-11-02T01:01:03Z Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов Два підходи до комплексної оцінки і ранжування вузів Two approaches to integrated assessment and ranking of universities Марданов, М.Дж. Рзаев, Р.Р. Методы управления и оценивания в условиях неопределенности Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування даних методів до оцінки п’яти довільно вибраних вузів (гіпотетичних альтернатив) отримано їх агреговані оцінки (рейтинги) і відповідні їм два способи ранжування. For the evaluation and the subsequent ranking of universities as to the quality of educational services provided by them it is proposed two approaches: statistical based on weighted estimates of key indicators of universities, and verbal based on the application of fuzzy inference engine. By applying these methods to the evaluation of five randomly selected universities (hypothetical alternatives),it is obtained their aggregate estimations (ratings) and corresponding two ways of ranking. 2017 Article Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. 0572-2691 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544 519.712.3 10.1615/JAutomatInfScien.v49.i8.30 ru Проблемы управления и информатики application/pdf Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Методы управления и оценивания в условиях неопределенности
Методы управления и оценивания в условиях неопределенности
spellingShingle Методы управления и оценивания в условиях неопределенности
Методы управления и оценивания в условиях неопределенности
Марданов, М.Дж.
Рзаев, Р.Р.
Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
Проблемы управления и информатики
description Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування даних методів до оцінки п’яти довільно вибраних вузів (гіпотетичних альтернатив) отримано їх агреговані оцінки (рейтинги) і відповідні їм два способи ранжування.
format Article
author Марданов, М.Дж.
Рзаев, Р.Р.
author_facet Марданов, М.Дж.
Рзаев, Р.Р.
author_sort Марданов, М.Дж.
title Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
title_short Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
title_full Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
title_fullStr Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
title_full_unstemmed Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
title_sort два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2017
topic_facet Методы управления и оценивания в условиях неопределенности
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544
citation_txt Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
series Проблемы управления и информатики
work_keys_str_mv AT mardanovmdž dvapodhodakkompleksnojocenkeiranžirovaniûvuzov
AT rzaevrr dvapodhodakkompleksnojocenkeiranžirovaniûvuzov
AT mardanovmdž dvapídhodidokompleksnoíocínkiíranžuvannâvuzív
AT rzaevrr dvapídhodidokompleksnoíocínkiíranžuvannâvuzív
AT mardanovmdž twoapproachestointegratedassessmentandrankingofuniversities
AT rzaevrr twoapproachestointegratedassessmentandrankingofuniversities
first_indexed 2025-11-24T11:37:05Z
last_indexed 2025-11-24T11:37:05Z
_version_ 1849671523688775680