Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов

Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування да...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2017
Main Authors: Марданов, М.Дж., Рзаев, Р.Р.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2017
Series:Проблемы управления и информатики
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine