Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов
Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування да...
Saved in:
| Date: | 2017 |
|---|---|
| Main Authors: | , |
| Format: | Article |
| Language: | Russian |
| Published: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2017
|
| Series: | Проблемы управления и информатики |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |