Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов

Для оцінки і подальшого ранжування вузів на предмет якості надаваних ними освітніх послуг пропонується два підходи: статистичний, заснований на зважених оцінках ключових показників вузів, і вербальний, заснований на застосуванні механізму нечіткого логічного висновку. За результатами застосування да...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2017
Hauptverfasser: Марданов, М.Дж., Рзаев, Р.Р.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2017
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/208544
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Два подхода к комплексной оценке и ранжированию вузов / М.Дж. Марданов, Р.Р. Рзаев // Проблемы управления и информатики. — 2017. — № 4. — С. 36-55. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine