Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи

У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Северин, В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2011
Series:Схід
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22503
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості освіти зумовлює максимальне зближення змісту понять людський та інтелектуальний капітал.