Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Укра...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Економічний вісник Донбасу |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-22983 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| fulltext |
|
| spelling |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-229832025-02-09T13:11:39Z Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти Разработка ценовой стратегии в отрасли высшего образования Development of price strategy in industry of higher education Зінченко, В.О. Маркетинг На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Україні свідчать про відсутність їх економічного обґрунтування. Метою статті є дослідження особливостей розробки стратегії ціноутворення в закладах вищої освіти України. Ключові слова: цінова стратегія, попит на професію, хвильові зміни попиту, мінливі ціни. На современном этапе развития системы высшего образования в Украине необходимость существования платных образовательных услуг не визиває возражения у любых субъектов данного рынка: учебных заведений, потенциальных потребителей, государства, службы занятости. Однако исследование в сфере ценообразования образовательных услуг в Украине свидетельствуют об отсутствии их экономического обоснования. Целью статьи является исследование особенностей разработки стратегии ценообразования в заведениях высшего образования Украины. Ключевые слова: ценовая стратегия, спрос на профессию, волновые изменения спроса, меняющиеся цены. On the modern stage of development of the system of higher education in Ukraine necessity of existence of requiring payment educational services of not визиває objection for any subjects of this market: educational establishments, potential users, state, service employment. However research in the field of pricing of educational services in Ukraine testify to absence of their economic ground. The purpose of the article is research of features of development of strategy of pricing in establishments of higher education of Ukraine. Key words: price strategy, profession demand, waving change of demand, changing prices. 2009 Article Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1817-3772 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983 378:338.5 uk Економічний вісник Донбасу application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| language |
Ukrainian |
| topic |
Маркетинг Маркетинг |
| spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Зінченко, В.О. Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти Економічний вісник Донбасу |
| description |
На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Україні свідчать про відсутність їх економічного обґрунтування. Метою статті є дослідження особливостей розробки стратегії ціноутворення в закладах вищої освіти України. Ключові слова: цінова стратегія, попит на професію, хвильові зміни попиту, мінливі ціни. |
| format |
Article |
| author |
Зінченко, В.О. |
| author_facet |
Зінченко, В.О. |
| author_sort |
Зінченко, В.О. |
| title |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| title_short |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| title_full |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| title_fullStr |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| title_full_unstemmed |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| title_sort |
розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти |
| publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
| publishDate |
2009 |
| topic_facet |
Маркетинг |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983 |
| citation_txt |
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
| series |
Економічний вісник Донбасу |
| work_keys_str_mv |
AT zínčenkovo rozrobkacínovoístrategííugaluzíviŝoíosvíti AT zínčenkovo razrabotkacenovojstrategiivotraslivysšegoobrazovaniâ AT zínčenkovo developmentofpricestrategyinindustryofhighereducation |
| first_indexed |
2025-11-26T01:45:50Z |
| last_indexed |
2025-11-26T01:45:50Z |
| _version_ |
1849815519183503360 |