Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти

На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Укра...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2009
1. Verfasser: Зінченко, В.О.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Schriftenreihe:Економічний вісник Донбасу
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-22983
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-229832025-02-09T13:11:39Z Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти Разработка ценовой стратегии в отрасли высшего образования Development of price strategy in industry of higher education Зінченко, В.О. Маркетинг На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Україні свідчать про відсутність їх економічного обґрунтування. Метою статті є дослідження особливостей розробки стратегії ціноутворення в закладах вищої освіти України. Ключові слова: цінова стратегія, попит на професію, хвильові зміни попиту, мінливі ціни. На современном этапе развития системы высшего образования в Украине необходимость существования платных образовательных услуг не визиває возражения у любых субъектов данного рынка: учебных заведений, потенциальных потребителей, государства, службы занятости. Однако исследование в сфере ценообразования образовательных услуг в Украине свидетельствуют об отсутствии их экономического обоснования. Целью статьи является исследование особенностей разработки стратегии ценообразования в заведениях высшего образования Украины. Ключевые слова: ценовая стратегия, спрос на профессию, волновые изменения спроса, меняющиеся цены. On the modern stage of development of the system of higher education in Ukraine necessity of existence of requiring payment educational services of not визиває objection for any subjects of this market: educational establishments, potential users, state, service employment. However research in the field of pricing of educational services in Ukraine testify to absence of their economic ground. The purpose of the article is research of features of development of strategy of pricing in establishments of higher education of Ukraine. Key words: price strategy, profession demand, waving change of demand, changing prices. 2009 Article Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1817-3772 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983 378:338.5 uk Економічний вісник Донбасу application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Зінченко, В.О.
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
Економічний вісник Донбасу
description На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Україні свідчать про відсутність їх економічного обґрунтування. Метою статті є дослідження особливостей розробки стратегії ціноутворення в закладах вищої освіти України. Ключові слова: цінова стратегія, попит на професію, хвильові зміни попиту, мінливі ціни.
format Article
author Зінченко, В.О.
author_facet Зінченко, В.О.
author_sort Зінченко, В.О.
title Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
title_short Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
title_full Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
title_fullStr Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
title_full_unstemmed Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
title_sort розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Маркетинг
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983
citation_txt Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT zínčenkovo rozrobkacínovoístrategííugaluzíviŝoíosvíti
AT zínčenkovo razrabotkacenovojstrategiivotraslivysšegoobrazovaniâ
AT zínčenkovo developmentofpricestrategyinindustryofhighereducation
first_indexed 2025-11-26T01:45:50Z
last_indexed 2025-11-26T01:45:50Z
_version_ 1849815519183503360