Вплив життєвого циклу товару на вибір маркетингової стратегії

У статті детально розглянуто вивчення процесу життєвого циклу товару та вибору маркетингової стратегії й тактики. Проаналізовано основні причини кризових ситуацій щодо діяльності підприємства та запропоновано методи, що дозволяють підвищити ефективність господарської діяльності підприємства в умовах...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2010
Main Author: Ляхта, О.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/23950
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Вплив життєвого циклу товару на вибір маркетингової стратегії / Ляхта О.В. // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 2. — С. 152-156. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine