Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркети...
Gespeichert in:
| Datum: | 2010 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Чеботарьов, В.А., Кобиляцький, О.П. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
| Schriftenreihe: | Економічний вісник Донбасу |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/23966 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи
von: Чеботарьов, В.А., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
von: Гамова, І.В.
Veröffentlicht: (2014) -
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
von: Наумова, О.Е.
Veröffentlicht: (2013) -
Сучасний стан розвитку м’ясопродуктового підкомплексу України
von: Штимер, Л.Т.
Veröffentlicht: (2013) -
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
von: Козицька, Г.В.
Veröffentlicht: (2011)