Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи

Визначено доцільність застосування сучасної маркетингової концепції на всіх етапах виробництва та збуту зерна. Розглянуто управління маркетинговою діяльністю в процесі ціноутворення, розробки товарної концепції, збуту та просування зернової продукції. Ключові слова: агромаркетинг, управління маркети...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2010
Hauptverfasser: Чеботарьов, В.А., Кобиляцький, О.П.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Schriftenreihe:Економічний вісник Донбасу
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/23966
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Управління маркетингом зернопродуктового підкомплексу в умовах глобальної продовольчої кризи / В.А. Чеботарьов, О.П. Кобиляцький // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 111-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine