Тенденції відтворення людського капіталу поселень України

У статті досліджуються тенденції відтворення людського капіталу поселень України. Проведено групування регіонів за темпами відтворення людського капіталу. Особлива увага приділена охороні здоров’я та освіті як його базовим компонентам. Ключові слова: людський капітал, поселення, стан здоров’я, рівен...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Опубліковано в: :Економічний вісник Донбасу
Дата:2011
Автори: Доценко, А.І., Краєвська, Г.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/24106
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Тенденції відтворення людського капіталу поселень України / А.І. Доценко, Г.О. Краєвська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 43-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті досліджуються тенденції відтворення людського капіталу поселень України. Проведено групування регіонів за темпами відтворення людського капіталу. Особлива увага приділена охороні здоров’я та освіті як його базовим компонентам. Ключові слова: людський капітал, поселення, стан здоров’я, рівень освіти. В статье исследуются тенденции воспроизводства человеческого капитала поселений Украины. Проведена группировка регионов за темпами воспроизводства человеческого капитала. Особенное внимание уделено здравоохранению и образованию кок его базовым компонентам. Ключевые слова: человеческий капитал, поселения, состояние здоровья, уровень образования. This article investigates trends in human capital reproduction settlements of Ukraine. A grouping of regions by the rate of reproduction of human capital. Special attention is paid to health and education as its basic components. Key words: human capital, settlements, health, education.
ISSN:1817-3772