Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів

У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методі...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Кужилєва, О.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/24148
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-24148
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-241482025-02-23T19:54:18Z Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів Создание бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей Creating a brand with requests and preferences of consumers Кужилєва, О.В. Маркетинг У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду. В статье рассматриваются вопросы создания бренда с использованием запросов и предпочтений потребителей. Поэтому усиление значимости этапов формирования бренда с использованием этих запросов потребителя на любом рынке или в другой сфере деятельности предприятия привели к необходимости формирования адекватных методов, средств, инструментов, которые способны создать успешный бренд, и позволяющие эффективно взаимодействовать предприятию и потребителю на рынке. Ключевые слова: потребитель, запросы, бренд, стратегия, сущность бренда, маркетинговые исследования, аудит бренда, этапы создания бренда. The article deals with creating a brand with requests and preferences of consumers. Therefore, strengthening the significance of the stages of forming a brand with the use of these consumer demands in any market or other business enterprise led to the need to develop appropriate methods, tools, tools that are able to create a successful brand and to effectively interact with businesses and consumers in the market. Key words: consumer, requests, brand strategy, brand essence, market research, brand audits, brandbuilding stages. 2011 Article Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1817-3772 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/24148 339.138 uk Економічний вісник Донбасу application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Кужилєва, О.В.
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
Економічний вісник Донбасу
description У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методів, засобів, інструментів, які здатні створити успішний бренд, і які дозволяють ефективно взаємодіяти підприємству і споживачу на ринку. Ключові слова: споживач, запити, бренд, стратегія, сутність бренду, маркетингові дослідження, аудит бренда, етапи створення бренду.
format Article
author Кужилєва, О.В.
author_facet Кужилєва, О.В.
author_sort Кужилєва, О.В.
title Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_short Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_full Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_fullStr Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_full_unstemmed Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
title_sort створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/24148
citation_txt Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT kužilêvaov stvorennâbrenduzvikoristannâmzapitívtaupodobanʹspoživačív
AT kužilêvaov sozdaniebrendasispolʹzovaniemzaprosovipredpočtenijpotrebitelej
AT kužilêvaov creatingabrandwithrequestsandpreferencesofconsumers
first_indexed 2025-11-24T21:03:02Z
last_indexed 2025-11-24T21:03:02Z
_version_ 1849707129565347840