Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі

Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату ві...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2011
Hauptverfasser: Сошинська, Я., Дмитрик, А.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2011
Schriftenreihe:Дослідження міжнародної економіки
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25189
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі / Я. Сошинська, А. Дмитрик // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 1 (66). — С. 227-237. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату від впровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування.