Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату ві...
Saved in:
| Date: | 2011 |
|---|---|
| Main Authors: | Сошинська, Я., Дмитрик, А. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
| Series: | Дослідження міжнародної економіки |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25189 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі / Я. Сошинська, А. Дмитрик // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 1 (66). — С. 227-237. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
by: Сошинська, Я., et al.
Published: (2011) -
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів
by: Дмитрієв, В.І.
Published: (2014) -
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
by: Коніщева, Н.Й., et al.
Published: (2010) -
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
by: Коніщева, Н.Й., et al.
Published: (2010) -
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства
by: Трушкіна, Н.В.
Published: (2018)