Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату ві...
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автори: | Сошинська, Я., Дмитрик, А. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
| Назва видання: | Дослідження міжнародної економіки |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25189 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі / Я. Сошинська, А. Дмитрик // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 1 (66). — С. 227-237. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
за авторством: Сошинська, Я., та інші
Опубліковано: (2011) -
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів
за авторством: Дмитрієв, В.І.
Опубліковано: (2014) -
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
за авторством: Коніщева, Н.Й., та інші
Опубліковано: (2010) -
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
за авторством: Коніщева, Н.Й., та інші
Опубліковано: (2010) -
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства
за авторством: Трушкіна, Н.В.
Опубліковано: (2018)