Голодомор в Україні: проблеми методології і методики викладання у вищій школі (філософсько-політологічні аспекти)
У філософсько-політологічному ракурсі на прикладі практичного запровадження цієї проблематики Регіональним центром з вивчення проблем Голокосту при Національному університеті “Львівська політехніка” подано певні методологічні і методичні засади викладання проблем Голодомору в Україні у вищій школі,...
Збережено в:
| Дата: | 2008 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2008
|
| Назва видання: | Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25680 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Голодомор в Україні: проблеми методології і методики викладання у вищій школі (філософсько-політологічні аспекти) / Р. Мирський // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2008. — Вип. 20 — С. 100-103. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | У філософсько-політологічному ракурсі на прикладі практичного запровадження цієї проблематики Регіональним центром з вивчення проблем Голокосту при Національному університеті “Львівська політехніка” подано певні методологічні і методичні засади викладання проблем Голодомору в Україні у вищій школі, робиться спроба сформулювати вихідний постулат підходу до визначення національного героїзму в Україні. Автор підкреслює необхідність визнання Голодомору в Україні, як акту геноциду проти українського народу, розкриваються об’єктивні і суб’єктивні складнощі цього тривалого процесу на прикладах ізраїльського і російського політикумів. |
|---|