Про значущість гуманітарної освіти в Україні

Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цін...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Кравченко, П.А., Андрос, Є.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Філософські обрії
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25934
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-25934
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-259342025-06-03T16:04:14Z Про значущість гуманітарної освіти в Україні О значении гуманитарного образования в Украине The role of humanitarian knowledge in the process of civil society development in Ukraine Кравченко, П.А. Андрос, Є.І. Соціальна філософія та філософія історії Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цінностей. Яскраві приклади — фашистська Німеччина, сталінізм, маоїзм, радянський тоталітаризм. Процесс дегуманитаризации высшего образования в Украине может превратиться из формального в реальный. Такая стратегическая политика неизбежно приведет к формированию технократичного мышления в молодёжи, а в будущемк автократизму, тоталитаризму, антидемократическому образу жизни и вульгаризации национальных ценностей. Яркие примеры — фашистская Германия, сталинизм, маоизм, советский тоталитаризм. The process of dehumanitarization of education in Ukraine and its changing from formal into real one is considered in the article. The strategy can lead to the formation of technocratic youth’s mind, and in the future — to autocratism, totalitarism, anti-democratic way of life and vulgarization of national values. The bright examples are fascism in Germany, Stalinism, Maoism and Soviet totalitarism. 2010 Article Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 2075–1443 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25934 uk Філософські обрії application/pdf Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціальна філософія та філософія історії
Соціальна філософія та філософія історії
spellingShingle Соціальна філософія та філософія історії
Соціальна філософія та філософія історії
Кравченко, П.А.
Андрос, Є.І.
Про значущість гуманітарної освіти в Україні
Філософські обрії
description Процес дегуманітаризації вищої освіти в Україні може перетворитися із формального в реальний. Така стратегічна політика неминуче приведе до формування технократичного мислення у молоді, а у майбутньому до автократизму, тоталітаризму, антидемократичному способу життя та вульгаризації національних цінностей. Яскраві приклади — фашистська Німеччина, сталінізм, маоїзм, радянський тоталітаризм.
format Article
author Кравченко, П.А.
Андрос, Є.І.
author_facet Кравченко, П.А.
Андрос, Є.І.
author_sort Кравченко, П.А.
title Про значущість гуманітарної освіти в Україні
title_short Про значущість гуманітарної освіти в Україні
title_full Про значущість гуманітарної освіти в Україні
title_fullStr Про значущість гуманітарної освіти в Україні
title_full_unstemmed Про значущість гуманітарної освіти в Україні
title_sort про значущість гуманітарної освіти в україні
publisher Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Соціальна філософія та філософія історії
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25934
citation_txt Про значущість гуманітарної освіти в Україні / П.А. Кравченко, Є.І. Андрос // Філософські обрії. — 2010. — № 24. — С. 66-79. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Філософські обрії
work_keys_str_mv AT kravčenkopa proznačuŝístʹgumanítarnoíosvítivukraíní
AT androsêí proznačuŝístʹgumanítarnoíosvítivukraíní
AT kravčenkopa označeniigumanitarnogoobrazovaniâvukraine
AT androsêí označeniigumanitarnogoobrazovaniâvukraine
AT kravčenkopa theroleofhumanitarianknowledgeintheprocessofcivilsocietydevelopmentinukraine
AT androsêí theroleofhumanitarianknowledgeintheprocessofcivilsocietydevelopmentinukraine
first_indexed 2025-11-26T00:17:25Z
last_indexed 2025-11-26T00:17:25Z
_version_ 1849809956987994112