Титульні сторінки та зміст
Saved in:
| Published in: | Студії мистецтвознавчі |
|---|---|
| Date: | 2009 |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2009
|
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-27597 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| spelling |
2011-10-09T20:09:46Z 2011-10-09T20:09:46Z 2009 Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр. 1728–6875 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597 uk Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України Студії мистецтвознавчі Титульні сторінки та зміст Article published earlier |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| title |
Титульні сторінки та зміст |
| spellingShingle |
Титульні сторінки та зміст |
| title_short |
Титульні сторінки та зміст |
| title_full |
Титульні сторінки та зміст |
| title_fullStr |
Титульні сторінки та зміст |
| title_full_unstemmed |
Титульні сторінки та зміст |
| title_sort |
титульні сторінки та зміст |
| publishDate |
2009 |
| language |
Ukrainian |
| container_title |
Студії мистецтвознавчі |
| publisher |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
| format |
Article |
| issn |
1728–6875 |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597 |
| citation_txt |
Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр. |
| first_indexed |
2025-11-24T07:23:37Z |
| last_indexed |
2025-11-24T07:23:37Z |
| _version_ |
1850446966860808192 |
| fulltext |
ReseaRches
of the Fine arts
Number 2 (26)
Theatre. Music. cinema
Publishing Rylsky Institute
KyIv 2009
NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES UKRAINE
RYLSKY
INSTITUTE OF ART STUDIES, FOLKLORE AND ETHNOLOGY
ÍÀÖ²ÎÍÀËÜÍÀ ÀÊÀÄÅÌ²ß ÍÀÓÊ ÓÊÐÀ¯ÍÈ
²ÍÑÒÈÒÓÒ ÌÈÑÒÅÖÒÂÎÇÍÀÂÑÒÂÀ, ÔÎËÜÊËÎÐÈÑÒÈÊÈ ÒÀ ÅÒÍÎËÎò¯
³ì. Ì.Ò. ÐÈËÜÑÜÊÎÃÎ
Мистецтвознавчі
Число 2 (26)
Театр. Музика. Кіно
Видавництво ІМФЕ
КИЇВ 2009
У журналі висвітлюються актуальні питання теорії, методології, історії, сучасного
стану вітчизняного та зарубіжного музичного, театрального й кіномистецтва; пу-
блікуються результати досліджень творчості окремих мистців, архівні матеріали,
дискусії, спогади про колег, бібліографічні огляди та рецензії.
Видання призначене для дослідників-мистецтвознавців, викладачів і студентів
мистецьких навчальних закладів, музейних працівників.
The issues of the theory, methodology, history and modern condition of a music, theatre and
cine ma arts are independent in the journal. The results of investigations on creative work of
separate artists, archives materials, discussions, memoirs about the colleagues, bibliographi
cal surveys and reviews are represented as well.
This publication is done for the use of researchers of the History, Theory and an Art Criticism
and also for the use of professors and students of Art Studies and museum researchers.
Редакційна колегія:
Г. Скрипник – головний редактор
М. Бевз
В. Гайдабура
С. Грица
І. Дзюба
І. Драч
М. Загайкевич
Т. Кара-Васильєва
О. Клековкін
Н. Корнієнко
Н. Костюк – заступник головного редактора
С. Крижицький
3. Мойсеєнко
О. Найден
О. Немкович
В. Овсійчук
Л. Пархомєнко
Р. Пилипчук
В. Рубан
М. Ржевська
Ю. Станішевський
Г. Стельмащук
А. Терещенко
В. Фоменко
О.Щербак – відповідальний секретар
І. Юдкін
Журнальні публікації відображають погляди їхніх авторів,
які не завжди збігаються з поглядами редакції; відповідальність за достовірність
інформації повністю несуть автори.
Opinions expressed in this journal are not necessarily those of the editors. Authors bear complete
and full responsibility for all the information given in their materials.
Зареєстровано Держкомінформом України.
Свідоцтво про реєстрацію: серія КВ № 6784 від 16.12.2002 р.
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту мистецтвознавства, фольклористики
та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України (протокол № 8 від 14.04.2009 р.)
Адреса редакції: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології НАН України
(редакція журналу «Студії мистецтвознавчі»), вул. Грушевського, 4. м. Київ – 01001.
Тел. 278-34-54, www.etnolog.kiev.ua,
e-mail: etnolog@etnolog.org.ua; imfe@ukr.net
Зміст
Contents
ІСТОРІЯ
History
Карп’як Андрій. В. А. Моцарт та середовище флейтистів II пол. XVIII ст.
Karpyak Andriy. W. a. Mozart and the Flutists’ surroundings in the second half of the 18th century....7
Ядловська Зіновія. Кріпацький театр в Україні: здобутки інструменталь-
ного музикування
Yadlovska Zinoviya. The serf Theatre in Ukraine: the achievements of Instrumentation. .................14
Сидоренко Вікторія. Галицька гітарна традиція ХIX Століття (виконавство
та творчість)
Sydorenko Viktoriya. The Galician Guitar Tradition in the 19th century (Playing and creating) .......18
Росляк Роман. Програма з техніки акторської майстерності
В. С. Юнаковського у Державному технікумі кінемато -
графії ВУФКу
Roslyak Roman. v. yunakovsky’s Programm on Techniques of the actor’s skills in the aUPca’s
state’s cinematographical Technical school. ....................................................23
Козаченко Аліна. Особливості прочитання концертмейстером клавіру
опери С. Рахманінова «Алеко»
Kozachenko Alina. segey Rachmaninov’s Aleko: the Opera clavier and the special Features
of Its Reading by a First violinist. .....................................................................29
Сучасність
Modernity
Чуркіна Вікторія. Загальнолюдські цінності в системі навчання кобзарів
та лірників Слобожанщини
Churkina Victoriya. General human values in the Instruction system of Kobza and Lyre-Players
of slobozhanshchyna ...........................................................................................................33
Барабан Леонід. Драматургія Лесі Українки за рубежем. До проблеми
перекладів і сценічної інтерпретації
Baraban Leonid. Lesya Ukrainka’s Dramaturgy abroad (To the Problem of Translating and stage
Interpretation) ................................................................................................... 40
Шегда Лідія. Стилістичні особливості хорових творів для дітей Б. Фільц
на канонічні тексти
Shegda Lidiya. stylistic Features of the B. Filts’ choral Works for the children
to the canonical Texts ...................................................................................... 53
Супрун-Яремко Надія. Поліфонічні прийоми в духовних творах Ігоря
Мацієвського
Suprun-Jaremko Nadiya. The Polyphonic Methods in the spiritual Works by Igor Matsiyevsky ...... 60
Дрозда Петро. Огляди, конкурси та фестивалі як вагомий чинник
популяризації народноінструментального колективного
виконавствa
Drozda Petro. Reviews, contests and Festivals as a Weighty Factor of collective Folk-Instrumental
execution’s Popularization ................................................................................ 68
Чжан Гуй. Роль педагогічного артистизму у формуванні музиканта-
педагога
Zhang Gui. The Role of the Pedagogical artistic Taste in Moulding of the Musician-Teacher ............ 73
ПОСТАТІ
Prominent Figures
Грінченко Алла. Спогади про батька Миколу Олексійовича Грінченка
Grinchenko Alla. Recollections about My Father Mykola Oleksiyovych Grinchenko ......................... 77
Безручко Олександр. Сім етапів життя Володимира Денисенка
Bezruchko Olexandr. The seven stages of the Life volodymyr Denysenko ..................................... 85
ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ
Theory and Methodology
Ганудельова Надія. Вплив акустико-ергологічних особливостей відкритих
і закритих традиційних сопілкових інструментів на
формування основного тону звукоряду (на прикладі
закарпатських традиційних одноцівкових аерофонів)
Ganudelyova Nadiya. The Influence of the Acoustic and Ergological Features of the Open and
closed Traditional Pan-Pipes on Forming the Basic Tone of scale
(On example of the Transcarpathian Traditional One-Pipe aerophones) ......... 96
Біла Катерина. Жанрово-стильова модель як універсальна аналітична
система
Bila Kateryna. The Genre-style Model as a Universal analytical system. ....................................... 107
Грица Софія. Парадигматичний аналіз думи «Про Олексія Поповича»
Grytsa Sophiya. The Paradigmatical analysis of the “about Oleksiy Popovych” Duma ................... 112
ОГЛЯДИ. РЕЦЕНЗІЇ
Surveys. Reviews
Німчук Василь. Відгук про дослідження Олександри Сергіївни
Цалай-Якименко «Київська школа музики XVII століття»
Nimchuk Vasyl. a Review on the Oleksandra Zalay-yakymenko’s Research “The Kyiv Musical
Tradition in the 17th century” ......................................................................... 119
Хай Михайло. «Співоцтво»: науковий термін чи вербальна еквілібристика?
Hay Mychailo. “Spivotstvo”: a Scientific Concept or a Verbal “Tightrope Walking”? ......................... 123
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ
Information About Authors 127
|