Титульні сторінки та зміст

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:Студії мистецтвознавчі
Date:2009
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2009
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-27597
record_format dspace
spelling 2011-10-09T20:09:46Z
2011-10-09T20:09:46Z
2009
Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр.
1728–6875
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597
uk
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
Студії мистецтвознавчі
Титульні сторінки та зміст
Article
published earlier
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
title Титульні сторінки та зміст
spellingShingle Титульні сторінки та зміст
title_short Титульні сторінки та зміст
title_full Титульні сторінки та зміст
title_fullStr Титульні сторінки та зміст
title_full_unstemmed Титульні сторінки та зміст
title_sort титульні сторінки та зміст
publishDate 2009
language Ukrainian
container_title Студії мистецтвознавчі
publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
format Article
issn 1728–6875
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27597
citation_txt Титульні сторінки та зміст // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2009. — № 2(26). — С. 1-6. — укр.
first_indexed 2025-11-24T07:23:37Z
last_indexed 2025-11-24T07:23:37Z
_version_ 1850446966860808192
fulltext ReseaRches of the Fine arts Number 2 (26) Theatre. Music. cinema Publishing Rylsky Institute KyIv 2009 NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES UKRAINE RYLSKY INSTITUTE OF ART STUDIES, FOLKLORE AND ETHNOLOGY ÍÀÖ²ÎÍÀËÜÍÀ ÀÊÀÄÅÌ²ß ÍÀÓÊ ÓÊÐÀ¯ÍÈ ²ÍÑÒÈÒÓÒ ÌÈÑÒÅÖÒÂÎÇÍÀÂÑÒÂÀ, ÔÎËÜÊËÎÐÈÑÒÈÊÈ ÒÀ ÅÒÍÎËÎò¯ ³ì. Ì.Ò. ÐÈËÜÑÜÊÎÃÎ Мистецтвознавчі Число 2 (26) Театр. Музика. Кіно Видавництво ІМФЕ КИЇВ 2009 У журналі висвітлюються актуальні питання теорії, методології, історії, сучасного стану вітчизняного та зарубіжного музичного, театрального й кіномистецтва; пу- блікуються результати досліджень творчості окремих мистців, архівні матеріали, дискусії, спогади про колег, бібліографічні огляди та рецензії. Видання призначене для дослідників-мистецтвознавців, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів, музейних працівників. The issues of the theory, methodology, history and modern condition of a music, theatre and cine ma arts are independent in the journal. The results of investigations on creative work of separate artists, archives materials, discussions, memoirs about the colleagues, bibliographi­ cal surveys and reviews are represented as well. This publication is done for the use of researchers of the History, Theory and an Art Criticism and also for the use of professors and students of Art Studies and museum researchers. Редакційна колегія: Г. Скрипник – головний редактор М. Бевз В. Гайдабура С. Грица І. Дзюба І. Драч М. Загайкевич Т. Кара-Васильєва О. Клековкін Н. Корнієнко Н. Костюк – заступник головного редактора С. Крижицький 3. Мойсеєнко О. Найден О. Немкович В. Овсійчук Л. Пархомєнко Р. Пилипчук В. Рубан М. Ржевська Ю. Станішевський Г. Стельмащук А. Терещенко В. Фоменко О.Щербак – відповідальний секретар І. Юдкін Журнальні публікації відображають погляди їхніх авторів, які не завжди збігаються з поглядами редакції; відповідальність за достовірність інформації повністю несуть автори. Opinions expressed in this journal are not necessarily those of the editors. Authors bear complete and full responsibility for all the information given in their materials. Зареєстровано Держкомінформом України. Свідоцтво про реєстрацію: серія КВ № 6784 від 16.12.2002 р. Рекомендовано до друку вченою радою Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України (протокол № 8 від 14.04.2009 р.) Адреса редакції: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології НАН України (редакція журналу «Студії мистецтвознавчі»), вул. Грушевського, 4. м. Київ – 01001. Тел. 278-34-54, www.etnolog.kiev.ua, e-mail: etnolog@etnolog.org.ua; imfe@ukr.net Зміст Contents ІСТОРІЯ History Карп’як Андрій. В. А. Моцарт та середовище флейтистів II пол. XVIII ст. Karpyak Andriy. W. a. Mozart and the Flutists’ surroundings in the second half of the 18th century....7 Ядловська Зіновія. Кріпацький театр в Україні: здобутки інструменталь- ного музикування Yadlovska Zinoviya. The serf Theatre in Ukraine: the achievements of Instrumentation. .................14 Сидоренко Вікторія. Галицька гітарна традиція ХIX Століття (виконавство та творчість) Sydorenko Viktoriya. The Galician Guitar Tradition in the 19th century (Playing and creating) .......18 Росляк Роман. Програма з техніки акторської майстерності В. С. Юнаковського у Державному технікумі кінемато - графії ВУФКу Roslyak Roman. v. yunakovsky’s Programm on Techniques of the actor’s skills in the aUPca’s state’s cinematographical Technical school. ....................................................23 Козаченко Аліна. Особливості прочитання концертмейстером клавіру опери С. Рахманінова «Алеко» Kozachenko Alina. segey Rachmaninov’s Aleko: the Opera clavier and the special Features of Its Reading by a First violinist. .....................................................................29 Сучасність Modernity Чуркіна Вікторія. Загальнолюдські цінності в системі навчання кобзарів та лірників Слобожанщини Churkina Victoriya. General human values in the Instruction system of Kobza and Lyre-Players of slobozhanshchyna ...........................................................................................................33 Барабан Леонід. Драматургія Лесі Українки за рубежем. До проблеми перекладів і сценічної інтерпретації Baraban Leonid. Lesya Ukrainka’s Dramaturgy abroad (To the Problem of Translating and stage Interpretation) ................................................................................................... 40 Шегда Лідія. Стилістичні особливості хорових творів для дітей Б. Фільц на канонічні тексти Shegda Lidiya. stylistic Features of the B. Filts’ choral Works for the children to the canonical Texts ...................................................................................... 53 Супрун-Яремко Надія. Поліфонічні прийоми в духовних творах Ігоря Мацієвського Suprun-Jaremko Nadiya. The Polyphonic Methods in the spiritual Works by Igor Matsiyevsky ...... 60 Дрозда Петро. Огляди, конкурси та фестивалі як вагомий чинник популяризації народноінструментального колективного виконавствa Drozda Petro. Reviews, contests and Festivals as a Weighty Factor of collective Folk-Instrumental execution’s Popularization ................................................................................ 68 Чжан Гуй. Роль педагогічного артистизму у формуванні музиканта- педагога Zhang Gui. The Role of the Pedagogical artistic Taste in Moulding of the Musician-Teacher ............ 73 ПОСТАТІ Prominent Figures Грінченко Алла. Спогади про батька Миколу Олексійовича Грінченка Grinchenko Alla. Recollections about My Father Mykola Oleksiyovych Grinchenko ......................... 77 Безручко Олександр. Сім етапів життя Володимира Денисенка Bezruchko Olexandr. The seven stages of the Life volodymyr Denysenko ..................................... 85 ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ Theory and Methodology Ганудельова Надія. Вплив акустико-ергологічних особливостей відкритих і закритих традиційних сопілкових інструментів на формування основного тону звукоряду (на прикладі закарпатських традиційних одноцівкових аерофонів) Ganudelyova Nadiya. The Influence of the Acoustic and Ergological Features of the Open and closed Traditional Pan-Pipes on Forming the Basic Tone of scale (On example of the Transcarpathian Traditional One-Pipe aerophones) ......... 96 Біла Катерина. Жанрово-стильова модель як універсальна аналітична система Bila Kateryna. The Genre-style Model as a Universal analytical system. ....................................... 107 Грица Софія. Парадигматичний аналіз думи «Про Олексія Поповича» Grytsa Sophiya. The Paradigmatical analysis of the “about Oleksiy Popovych” Duma ................... 112 ОГЛЯДИ. РЕЦЕНЗІЇ Surveys. Reviews Німчук Василь. Відгук про дослідження Олександри Сергіївни Цалай-Якименко «Київська школа музики XVII століття» Nimchuk Vasyl. a Review on the Oleksandra Zalay-yakymenko’s Research “The Kyiv Musical Tradition in the 17th century” ......................................................................... 119 Хай Михайло. «Співоцтво»: науковий термін чи вербальна еквілібристика? Hay Mychailo. “Spivotstvo”: a Scientific Concept or a Verbal “Tightrope Walking”? ......................... 123 ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ Information About Authors 127