Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доціль...
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автор: | Звягінцева, О.Б. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
| Назва видання: | Економіка промисловості |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/31252 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
за авторством: Звягінцева, О.Б.
Опубліковано: (2011) -
Вплив теорії зацікавлених сторін на управлінський облік
за авторством: Редченко, К.І.
Опубліковано: (2008) -
Теоретичні аспекти теорії довгих хвиль М. Кондратьєва
за авторством: Близнюк, Т.П.
Опубліковано: (2005) -
Інструменти та механізми забезпечення моніторингу реалізації транскордонних проектів
за авторством: Цісінська, О.Б.
Опубліковано: (2011) -
Обмеження монополізму та проблеми розвитку конкуренції в Україні
за авторством: Пожуєва, Т.О.
Опубліковано: (2010)