Study of improving the customer relationship management by data mining applications
Companies must survive in a market, where are a lot of products and competitors which compete to gain the customers. In a such market there are some factors which influences the growing of the complexity of customer relationships. Some of these factors are: the compression of the marketing cycle tim...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
Інститут фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова НАН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/32216 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Study of improving the customer relationship management by data mining applications / Mirela Danubianu, Anca Maria Stanica // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2009. — № 1 (17). — С. 55-58. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSchreiben Sie den ersten Kommentar!