Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке...
Gespeichert in:
| Datum: | 2010 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
| Schriftenreihe: | Наука. Релігія. Суспільство |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/33773 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 206-211. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання,
виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами
навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке здатне
навчити культурі життєвого самовизначення, сформувати духовні цінності, підтримати учня в його
екзистенційних пошуках. |
|---|