Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання

У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Author: Ґудзь, П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Series:Схід
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/33938
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine