Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста....
Gespeichert in:
| Datum: | 2012 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Ґудзь, П. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
| Schriftenreihe: | Схід |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/33938 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
von: Ґудзь, П.
Veröffentlicht: (2012) -
Теоретичні основи формування інтеграційної стратегії інноваційного розвитку
von: Марковський, І.
Veröffentlicht: (2011) -
Теоретичні основи логістики: минуле та сьогодення
von: Бакута, А.
Veröffentlicht: (2012) -
Теоретичні основи формування економічної безпеки підприємств
von: Шкарлет, С.
Veröffentlicht: (2007) -
Теоретичні засади формування основи вибірки при проведенні вибіркових обстежень населення
von: Гладун, О.
Veröffentlicht: (2007)