Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста....
Saved in:
| Date: | 2012 |
|---|---|
| Main Author: | Ґудзь, П. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
| Series: | Схід |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/33938 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
by: Ґудзь, П.
Published: (2012) -
Теоретичні основи формування інтеграційної стратегії інноваційного розвитку
by: Марковський, І.
Published: (2011) -
Теоретичні основи логістики: минуле та сьогодення
by: Бакута, А.
Published: (2012) -
Теоретичні основи формування економічної безпеки підприємств
by: Шкарлет, С.
Published: (2007) -
Теоретичні засади формування основи вибірки при проведенні вибіркових обстежень населення
by: Гладун, О.
Published: (2007)