Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємства: використання для вибору стратегічного ринку збуту
Предлагается использовать разработанные модель, алгоритм и программный продукт для решения актуальной задачи стратегического управления предприятия - выбора стратегического рынка сбыта продукции, которую выпускает предприятие. Это значительно повышает уровень качества использования системы информаци...
Gespeichert in:
| Datum: | 2007 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Рогоза, М.Є., Скляр, А.А. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/35140 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємства: використання для вибору стратегічного ринку збуту / М.Є. Рогоза, А.А. Скляр // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 99-102 — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємства: використання для вибору стратегічного ринку збуту
von: Рогоза, М.Є., et al.
Veröffentlicht: (2007) -
Формування критеріїв вибору інструментарію стратегічного управління затратами промислового підприємства
von: Адаменко, Т.М.
Veröffentlicht: (2011) -
Сутність стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
von: Пергат, Л.І.
Veröffentlicht: (2012) -
Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
von: Могилова, А.Ю.
Veröffentlicht: (2013) -
Сутність стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
von: Пергат, Л.І.
Veröffentlicht: (2012)