Філософська парадигма екологічної освіти
В статті розглядається актуальна проблема філософських підвалин сучасного педагогічного процесу, що включає в себе навчання та виховання. Визначаються філософські підвалини та виділяються ключові напрямки формування парадигми екологічної освіти, такі як валеологічний напрям, еколого-освітній напрям,...
Saved in:
| Date: | 2004 |
|---|---|
| Main Author: | |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
| Series: | Культура народов Причерноморья |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/36315 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Філософська парадигма екологічної освіти / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 152-155. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |