Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
Завдання проведення сегментного аналізу споживчого ринку товарів в рамках стратегічного планування маркетингу, є актуальною. У якості концептуальної бази для вирішення цього завдання пропонується використовувати п'ять основних принципів сегментного аналізу ринку, а також моделі і методи, необхі...
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автор: | Шабашова, Л.А. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Russian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/36626 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров / Л.А. Шабашова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 130-134. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
за авторством: Шабашова, Л.А.
Опубліковано: (2006) -
Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
за авторством: Шабашова, Л.А.
Опубліковано: (2006) -
Общие принципы планирования и реализации сегментного анализа рынка товаров
за авторством: Шабашова, Л.А.
Опубліковано: (2007) -
Кризис потребительского рынка Украины
за авторством: Азарян, Е.М.
Опубліковано: (2001) -
Анализ рынка потребительского кредитования в Украине
за авторством: Кордуняну, Е.В.
Опубліковано: (2009)