Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності....
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автор: | Баханова, М.В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/36801 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду
за авторством: Костинець, В.В.
Опубліковано: (2013) -
Методологія рейтингової системи оцінки діяльності банків
за авторством: Антоненко, Т.О., та інші
Опубліковано: (2013) -
Економіко-математичне моделювання як спосіб підвищення ефективності діяльності суб’єктів рекреаційного бізнесу
за авторством: Бридко, О.В.
Опубліковано: (2011) -
Використання механізму проектного фінансування в інвестиційній діяльності банків
за авторством: Щербаковa, Н.В.
Опубліковано: (2003) -
Роль банків та страхових компаній у фінансовій системі держави
за авторством: Олійник, Г.І.
Опубліковано: (2012)