Телишевська, Л., Майборода, Т., & Підвальна, К. (2011). Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Інститут економіки промисловості НАН України.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Телишевська, Л.І, Т.А Майборода, та К.С Підвальна. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Інститут економіки промисловості НАН України, 2011.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Телишевська, Л.І, et al. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Інститут економіки промисловості НАН України, 2011.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.