Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Обґрунтовано основні особливості маркетингу інновацій як одного з інструментів забезпечення реалізації нововведень на підприємстві. Ключові слова: маркетинг інновацій, інноваційний маркетинг, маркетингові стратегії, інноваційна діяльність, інноваційна активність....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Authors: Телишевська, Л.І., Майборода, Т.А., Підвальна, К.С.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економіка промисловості
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/37307
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л.І. Телишевська, Т.А.Майборода, К.С. Підвальна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 195-198. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine