Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі

В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Каратаєва, М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Series:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/37860
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine