Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....
Saved in:
| Date: | 2011 |
|---|---|
| Main Author: | Каратаєва, М. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
| Series: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/37860 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Модерація як умова успішної комунікації у віртуальному просторі
by: Нікіфорова, Є.Ю.
Published: (2012) -
Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект
by: Юраш, Є.
Published: (2024) -
Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX
by: Білюк, І.Л.
Published: (2012) -
Видатні пам'ятки, знакові історичні, культурні постаті у сучасному культурно-інформаційному просторі України
by: Мех, Н.
Published: (2015) -
«Кризова модель» і сучасні підходи до вивчення феномену єврейської національно-культурної автономії
by: Погребинська, І.
Published: (2009)