Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....
Gespeichert in:
| Datum: | 2011 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Каратаєва, М. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
| Schriftenreihe: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/37860 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Модерація як умова успішної комунікації у віртуальному просторі
von: Нікіфорова, Є.Ю.
Veröffentlicht: (2012) -
Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект
von: Юраш, Є.
Veröffentlicht: (2024) -
Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX
von: Білюк, І.Л.
Veröffentlicht: (2012) -
Видатні пам'ятки, знакові історичні, культурні постаті у сучасному культурно-інформаційному просторі України
von: Мех, Н.
Veröffentlicht: (2015) -
«Кризова модель» і сучасні підходи до вивчення феномену єврейської національно-культурної автономії
von: Погребинська, І.
Veröffentlicht: (2009)