Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень....
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
| Назва видання: | Вісник економічної науки України |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45072 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-45072 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| fulltext |
|
| spelling |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-450722025-02-23T19:27:13Z Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю Маркетинговые исследования рынка образовательных услуг в контексте управления их качеством Marketing research of educational servicez in the context of ther quality management Парсяк, К. Наукові статті Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень. Распространение рыночных отношений на непроизводственную сферу уже не вызывает удивления и разочарований. Они сменились осознанием того, что возвращение в прошлое – фантастика и следует приспосабливаться к новым реалиям. Поэтому, рынок, в частности, образовательных услуг оказался в центре маркетинговых исследований. Spread of market relation on non-productive sphere doesn’t surprise or disappoint anybody. We realize that it’s impossible to return to the past. We should adapt to a new reality. That’s why market of educational services is on the focus of marketing research. 2012 Article Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1729-7206 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45072 uk Вісник економічної науки України application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| language |
Ukrainian |
| topic |
Наукові статті Наукові статті |
| spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Парсяк, К. Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю Вісник економічної науки України |
| description |
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень. |
| format |
Article |
| author |
Парсяк, К. |
| author_facet |
Парсяк, К. |
| author_sort |
Парсяк, К. |
| title |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| title_short |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| title_full |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| title_fullStr |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| title_full_unstemmed |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| title_sort |
маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю |
| publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
| publishDate |
2012 |
| topic_facet |
Наукові статті |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45072 |
| citation_txt |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
| series |
Вісник економічної науки України |
| work_keys_str_mv |
AT parsâkk marketingovídoslídžennârinkuosvítníhposlugukontekstíupravlínnâíhnʹoûâkístû AT parsâkk marketingovyeissledovaniârynkaobrazovatelʹnyhuslugvkonteksteupravleniâihkačestvom AT parsâkk marketingresearchofeducationalservicezinthecontextoftherqualitymanagement |
| first_indexed |
2025-11-24T16:13:04Z |
| last_indexed |
2025-11-24T16:13:04Z |
| _version_ |
1849688886242967552 |