Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства

Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2010
1. Verfasser: Корінєв, В.Л
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Schriftenreihe:Вісник економічної науки України
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-45493
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-454932025-02-09T11:42:27Z Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства Стратегическое ценообразование в условиях инновационной деятельности предприятия The strategic pricing of the innovation activity at the enterprises Корінєв, В.Л Наукові статті Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства. Рассмотрена роль и место ценовой стратегии в ценовой политике предприятия, проанализирована ценовая стратегия предприятия на примере МПП «МАШЕЛ». Определен методический подход к обоснованию и выбору ценовой стратегии с учетом производственных возможностей предприятия, его инновационной концепции и реальной рыночной ситуации при реализации продукции на рынке. Проведено обоснование и выбор конкретной ценовой стратегии для исследуемого предприятия. The article deals with a role and place of price strategy in the price policy by example of MPE «Mashel». The author offers methodical approach of support and choice of price strategy in view of productive capacity, innovations of the enterprise and sales market conditions. The support and choice of certain price strategy for this enterprise is considered. 2010 Article Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493 uk Вісник економічної науки України application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Корінєв, В.Л
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
Вісник економічної науки України
description Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства.
format Article
author Корінєв, В.Л
author_facet Корінєв, В.Л
author_sort Корінєв, В.Л
title Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
title_short Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
title_full Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
title_fullStr Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
title_full_unstemmed Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
title_sort особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2010
topic_facet Наукові статті
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493
citation_txt Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT korínêvvl osoblivostístrategíčnogocínoutvorennâvumovahínnovacíjnoídíâlʹnostípídpriêmstva
AT korínêvvl strategičeskoecenoobrazovanievusloviâhinnovacionnojdeâtelʹnostipredpriâtiâ
AT korínêvvl thestrategicpricingoftheinnovationactivityattheenterprises
first_indexed 2025-11-25T22:31:26Z
last_indexed 2025-11-25T22:31:26Z
_version_ 1849803288223940608