Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...
Gespeichert in:
| Datum: | 2010 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
| Schriftenreihe: | Вісник економічної науки України |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-45493 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| fulltext |
|
| spelling |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-454932025-02-09T11:42:27Z Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства Стратегическое ценообразование в условиях инновационной деятельности предприятия The strategic pricing of the innovation activity at the enterprises Корінєв, В.Л Наукові статті Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства. Рассмотрена роль и место ценовой стратегии в ценовой политике предприятия, проанализирована ценовая стратегия предприятия на примере МПП «МАШЕЛ». Определен методический подход к обоснованию и выбору ценовой стратегии с учетом производственных возможностей предприятия, его инновационной концепции и реальной рыночной ситуации при реализации продукции на рынке. Проведено обоснование и выбор конкретной ценовой стратегии для исследуемого предприятия. The article deals with a role and place of price strategy in the price policy by example of MPE «Mashel». The author offers methodical approach of support and choice of price strategy in view of productive capacity, innovations of the enterprise and sales market conditions. The support and choice of certain price strategy for this enterprise is considered. 2010 Article Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493 uk Вісник економічної науки України application/pdf Інститут економіки промисловості НАН України |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| language |
Ukrainian |
| topic |
Наукові статті Наукові статті |
| spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Корінєв, В.Л Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства Вісник економічної науки України |
| description |
Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства. |
| format |
Article |
| author |
Корінєв, В.Л |
| author_facet |
Корінєв, В.Л |
| author_sort |
Корінєв, В.Л |
| title |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| title_short |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| title_full |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| title_fullStr |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| title_full_unstemmed |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| title_sort |
особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства |
| publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
| publishDate |
2010 |
| topic_facet |
Наукові статті |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493 |
| citation_txt |
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
| series |
Вісник економічної науки України |
| work_keys_str_mv |
AT korínêvvl osoblivostístrategíčnogocínoutvorennâvumovahínnovacíjnoídíâlʹnostípídpriêmstva AT korínêvvl strategičeskoecenoobrazovanievusloviâhinnovacionnojdeâtelʹnostipredpriâtiâ AT korínêvvl thestrategicpricingoftheinnovationactivityattheenterprises |
| first_indexed |
2025-11-25T22:31:26Z |
| last_indexed |
2025-11-25T22:31:26Z |
| _version_ |
1849803288223940608 |