Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства

Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2010
Main Author: Корінєв, В.Л
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine