Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства

Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2010
1. Verfasser: Корінєв, В.Л
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Schriftenreihe:Вісник економічної науки України
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45493
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine