Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії
Мета публікації полягає у визначенні характеру сприйняття японської традиційної гравюри митцями львівської сецесії.
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45848 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії / І.О. Тесленко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 142-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Мета публікації полягає у визначенні характеру сприйняття японської традиційної гравюри митцями
львівської сецесії. |
|---|