Моделювання сервісів електронної платіжної системи. обмеження керованості
Дана робота є логічним продовженням та доповненням статті Гришина О.Г. та Біліловця О.С. «Математична модель електронної платіжної системи як об’єкту керування», в якій розглядалися особливості функціонування і можливості моделювання роботи електронних платіжних систем.В першій частині статті автори...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/46081 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Моделювання сервісів електронної платіжної системи. обмеження керованості / О.Г. Гришин, О.С. Біліловец // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2009. — Вип. 14. — С. 203-229. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Дана робота є логічним продовженням та доповненням статті Гришина О.Г. та Біліловця О.С. «Математична модель електронної платіжної системи як об’єкту керування», в якій розглядалися особливості функціонування і можливості моделювання роботи електронних платіжних систем.В першій частині статті автори проаналізували механізм надання додаткових послуг та запропонували два варіанта моделей для опису надходжень від сервісів, розглядаючи їх як окремий контур потокової моделі електронної платіжної системи. В другій частині автори зупиняються на керованості, як одній із властивостей об’єкту керування, та визначають обмеження для керуючих впливів до запропонованої раніше моделі. Результатом дослідження існуючих обмежень став елементарний алгоритм керування. |
|---|