Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики...
Gespeichert in:
| Datum: | 2007 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Харченко, Н.В. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/54705 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
von: Харченко, Н.В.
Veröffentlicht: (2007) -
Гіпертекст як смислотворча складова інформаційного простору
von: Фролов, П.Д.
Veröffentlicht: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (Філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
von: Буряк, В.Д.
Veröffentlicht: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
von: Буряк, В.Д.
Veröffentlicht: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (Філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
von: Буряк, В.Д.
Veröffentlicht: (2007)