Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові

Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Досліджен...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2007
1. Verfasser: Марченко, Н.М.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Schriftenreihe:Культура народов Причерноморья
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/55017
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові / Н.М. Марченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 25-27. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Дослідження та обґрунтування шляхів та засобів випереджаючої професіоналізації навчання при вивченні рецептивного граматичного матеріалу другої іноземної мови з урахуванням комунікативно-когнітивного підходу зумовить ефективне формування професійно-зорієнтованої граматичної компетенції.