Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
Ціль статті - розглянути особливості процесу планування маркетингової стратегії підприємств фармацевтичного бізнесу, які здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами....
Saved in:
| Date: | 2011 |
|---|---|
| Main Author: | Новальська, Н.І. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
| Series: | Культура народов Причерноморья |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/55234 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі / Н.І. Новальская // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 197, Т. 1. — С. 99-102. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
by: Новальська, Н.І.
Published: (2011) -
Формування системи показників оцінки ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі: процесний підхід
by: Івченко, Є.І., et al.
Published: (2011) -
Застосуванні комплексного та системного підходів до управлінського впливу на рівень якості торгового обслуговування підприємств роздрібної торгівлі споживкооперації
by: Сімонова, В.С.
Published: (2013) -
Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
by: Єжов-Маряєв, С.О.
Published: (2011) -
Організація та планування матеріально–технічного забезпечення машинобудівних підприємств
by: Лелюх, К.В., et al.
Published: (2014)