Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі

Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Лозова, О.А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/55659
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine