Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами

У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки можливих зловмисників в системі та демонструється можливість застосування...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:Штучний інтелект
Date:2010
Main Authors: Чертов, О.Р., Павлов, Д.Г., Мальчиков, В.В., Александрова, М.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/58656
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О.Р. Чертов, Д.Г. Павлов, В.В. Мальчиков, М.В. Александрова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 476-483. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Similar Items