Уточнення допустимих перетоків потужності за контрольованими перетинами в режимі оперативного керування (ON-LINE)
Розглянуто сучасні тенденції автоматизованого визначення допустимих перетоків потужності через перетин. Відзначено, що в умовах сьогодення на практиці в НЕК "Укренерго" застосовується спрощений та трудомісткий підхід. Запропоновано методологію, яка дозволяє уточнити допустимі перетоки поту...
Gespeichert in:
| Datum: | 2013 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут електродинаміки НАН України
2013
|
| Schriftenreihe: | Технічна електродинаміка |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/62299 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Уточнення допустимих перетоків потужності за контрольованими перетинами в режимі оперативного керування (ON-LINE) / О.В. Кириленко, В.В. Павловський, Л.М. Лук'яненко, К.В. Ущаповський, В.Б. Зайченко // Технічна електродинаміка. — 2013. — № 2. — С. 75–84. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Розглянуто сучасні тенденції автоматизованого визначення допустимих перетоків потужності через перетин. Відзначено, що в умовах сьогодення на практиці в НЕК "Укренерго" застосовується спрощений та трудомісткий підхід. Запропоновано методологію, яка дозволяє уточнити допустимі перетоки потужності на базі розрахунку в режимі on-line. Застосування запропонованої методології дозволяє врахувати численні схемно-режимні ситуації в ОЕС України. Для реалізації зазначеного підходу розроблено метод адаптації кроку обважнення, який суттєво підвищує швидкість виконання розрахунків. Представлено методику верифікації траєкторій обважнення до реальних умов експлуатації. Розроблено основні компоненти для реалізації вищенаведеного підходу на практиці. |
|---|